Mmaxima logó

Kérdése van? +36-70/318-2111

Kategóriák
Mmaxima logó

Kérdése van? +36-70/318-2111

  • Kategóriák
    • Akciók
    • Összes Termék
    • Autóápolási eszközök
    • Jármű külső tisztítás és ápolás
    • Jármű beltér tisztítás és ápolás
    • Karosszéria polírozás
    • Napelem tisztítás
    • Innotec
    • Takaríts olcsóbban, mint valaha! - Költséghatékony vegyszerek
    • Home Program - Prémium Otthoni Autóápolás
  • Viszonteladóknak
  • Képzések
  • Rólunk
  • Blog
  • Vásárlás menete
  • Elnyert támogatások
  • Vásárlói visszajelzések
  1. Blog
  1. Blog
Vissza
 A vásárlói élmény növelése az autómosóban: befektetés pénzzel vagy idővel?

A vásárlói élmény növelése az autómosóban: befektetés pénzzel vagy idővel?

Napjainkban egyre inkább előtérbe kerül a vásárlói élmény fontossága . De vajon miért drasztikus lépésekre van szükség? Olvassa el, hogyan lehet más módon is kiemelkedő jelenséget nyújtani.

Papp Gábor

Nem Csupán Ragyogásra Van Szükség

Mindannyian halljuk ezt a mondatot az iparágban, és már mindannyian tudjuk: a 2017-es év óta az autók területén kiemelt figyelmet kap az ügyfélélmény. De vajon milyen extravagáns megoldásokra van szükségünk a "Diszkómosás", vagy méregdrága marketing kampányokra? A nagyszabású promóciók és hirdetések gyakran nagy anyagi ráfordítást igényelnek, az eredmény nem mindig azonnali. A kulcskérdés tehát: mi számít igazán fontosnak a szemében?

A Vendégközpontúság Tanulságai: Walt Disney Példája

Az ügyfél nem lesz elégedettebb a legdrágább tisztítószerektől, a hatalmas neon táblákkal és füzérekkel felszerelt épülettel. Nem számít, hogy milyen nagy, színes és látványos az autómosó, a végső eredmény mindössze egy makulátlan autó ami nap mint nap végig kiséri. Az elégedettség a vásárlói élmény több tényezőjének eredménye, amely többsége már a rendelkezésünkre áll. Sajnos gyakran túl kevés figyelmet fordítunk az erőforrások által nyújtott lehetőségekre. Ez megtévesztő lehet, mivel az extra vásárlói élmény kialakítása meghatározó ahhoz, hogy az ügyfelek hűségesen visszatérjenek

Az autómosó vásárlóinak megteremtése: Walt Disney-től a valóságig Az amerikai Disney World a világ egyik legnagyobb élménycentrikus és kifinomult élményt nyújtó vállalkozása. Walt Disney a vidámparkjainak ötletét egy egyszerű megfigyelésből nyerte: lánya régi típusú vidámparkban hintázott, és úgy vélte, hogy a gyerekek szórakoztatása fontos. Felesége nem lelkesedett a vidámparkokért, részben azért mert az akkoriak szennyezettek, szemetesek voltak, a személyzet pedig mogorva. Walt azonban úgy döntött: "Ezt szebben fogjuk csinálni." Évek múltán láthatjuk, milyen fantasztikus élményt teremtett végül. A Disney park területén még egyetlen szemét sem található, és a személyzet kivételesen ügyfélorientált, vidám.

A jó végeredmény kialakításához vezető kulcsfontosságú tényezőket a legtöbb autómosó cég megfelelően kezeli. De hogyan határolódjunk el hitelesen a helyi konkurenciától? A válasz, éppen úgy, ahogyan Walt Disney tette: teremtsük egyszerűen.

A Részletek Művészete: Az Autómosó Mint Egy Nappali

Autómosóját nappaliként képzelje el, ön egy 4 csillagos hotel vendége, a szobája tiszta, de az épület elhanyagolt, rosszul karbantartott. Aludni és enni még lehet, de ez biztosan nem kellemes élmény.

Az Ön autómosója ahol a kémia és a víz közös játéka adja a kulcsszerepet, ezért örömmel fogadja. Az autómosó építéséhez használt minden anyagnak alapos munkát kell végeznie, és rendszeres karbantartást igényel. Megtisztítottuk-e a padlót? Száraz és rendezett-e a porszívó négyzet beállás? Ragyogóan tiszták vagy esetleg rozsdásak, vízkövesek a falak? Az autómosó anyagai mellett, a külső környezet is hangsúlyos szerepet játszik. Hogyan gondoskodunk az épület oldalának karbantartásáról? Ápolt és szép a környező járda? Az ágak gondozottan vannak-e levágva a fákról?

Apró Lépések Nagy Hatással: Támogatás és Tanácsadás

Számos felsorolt tényezők, amelyek a vásárlói élményt költséghatékonyan javíthatják. Azonban amire szükség van, az idő és odafigyelés.

Forduljon Hozzánk Bátran

Szeretne gyorsan és hatékonyan lépni? Vegye fel velünk a kapcsolatot a legjobb vásárlói élmény nyújtásához.

 

Vissza
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Maxolen Maxima Kft.
  • 7400 Kaposvár, Alkotmány u. 24.
  • +36-70/318-2111
  • maxolen@maxolen.hu
  • facebook

  • instagram

  • youtube

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Iratkozz fel, hogy elsőként értesülj új termékeinkről, akcióinkról!

Feliratkozás
simplepay_hu_v2
  • Akciók
  • Összes Termék
  • Autóápolási eszközök
  • Jármű külső tisztítás és ápolás
  • Jármű beltér tisztítás és ápolás
  • Karosszéria polírozás
  • Napelem tisztítás
  • Innotec
  • Takaríts olcsóbban, mint valaha! - Költséghatékony vegyszerek
  • Home Program - Prémium Otthoni Autóápolás
  • Viszonteladóknak
  • Képzések
  • Rólunk
  • Blog
  • Vásárlás menete
  • Elnyert támogatások
  • Vásárlói visszajelzések
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.